6. MAILAKO PARLAMENTUA

6.A eta 6Bko ikasleek Parlamentu bat egin zuten urriaren 10ean Buztintxuri eskolan.

Zer egin zuten irakasleek?

Nola? Lander eta Ainhoa klasea Parlamentu bat balitz bezala jarri zuten: Lehenbizi, gela ilunera joan ziren kortina batzuk hartzera eta klaseko sabaian kortinak zintzilikatu zituzten. Kortinak zintzilikatu eta gero, Nafarrako harmarria imprimatu eta plastifikatu zuten, eta harmarria kortinetan itsasi zuten. Ondoren, U forman jarri zituzten mahiak Parlamentu baten antza hartzeko. Gero, musika gelara joan ziren atril bat hartzera, hor bertan koadernoak jartzeko.Geroxeago, zakarrontzi handi bat hartu zuten, eta manta handi bat jarri zuten gainean. Geroago, irrati gelara joan ziren eta bi mikrofono hartu zituzten. Mikrofonoak mantaren gainean jarri zituzten. Azkenik, linterna batzuk erosi zituzten foko moduan jartzeko.

Zer egin zuten ikasleek?

ehenbizi argudio testu batzuk egin zituzten. Argudio testua egiteko lau fase egin zituzten: -3 gai aukeratu zituzten. -Argudio testu bat egin zuten gai bakoitzarentzako. -3 gai horietatik gehien gustoko zutena aukeratu zuten. -Gai horretako gauza onak eta txarrak begiratu zituzten horrela argudio testu bat eginez. Azkenik dotore jantzita, bere gaia defendatu zuten PARLAMENTUAN!!!

Zergatik? Alde batetik, musikalaren gaiak aukeratzeko eta horrela txispa bat emateko. Baita irakasleak ikasleen lotsa kendu nahi zutelako eta irakasleek gaien aukeraketa desberdina egin nahi zutelako. Bestetik, argudio lanak ikasteko eta praktikatzeko jendearen aurrean hitz eginez. Baita gure euskara hobetzeko eta aberasteko ere.

YEAR SIX STUDENTS DID A PARLIAMENT

Year six students did a Parliament the 10th of October of this year, in their classes.

Parliament session began at three o´clock and finished at half past four.

The Parliament session began at three o´clock and finished at half past four. We did it because we wanted to choose the topic for the musical.

Before that, we started doing a brain-storming, putting in a post-it what we would like to be the topic for the musical. Then, we decided the three topics that we liked the most, taking into account arguments for and against. Later, we decided the topic that we wanted more and then in the Parliament, we chose the two topics that we liked the most.

We and the teachers all wore smart clothes. We put the tables in U shape and in the background we put curtains and we stuck the shield of Nafarroa.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Gune honek Akismet erabiltzen du zaborra murrizteko. Ikusi nola prozesatzen diren zure erantzunen datuak.